ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗ
Η πρόσβαση στην υπηρεσία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου δεν είναι εξ αρχής ελεύθερη για το χρήστη. Για να να αποκτήσει πρόσβαση στην γραμματοθυρίδα του, θα πρέπει να αποδεχτεί τον κανονισμό λειτουργίας της υπηρεσίας, μέσα απο το my.ntua.gr (συνδεόμενος με το username και το password που του έχει αποδoθεί από το κέντρο H/Y), στον mail server mail.ntua.gr. Για να το κάνει αυτό, από την κεντρική οθόνη του my, θα επιλέξει επιλογή 'My Account'--> Ηλεκτρονικό Ταχυδρομείο).
ΤΡΟΠΟΙ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ
Η πρόσβαση στον mail.ntua.gr και διαχείριση του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μπορεί να γίνει με διάφορα εργαλεία διαχείρισης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου όπως Microsoft Outlook, Mozilla Thunderbird και οποιοδήποτε άλλο πρόγραμμα υποστηρίζει τα πρωτόκολλα POP ή IMAP. Κατά τη διαδικασία εγκατάστασης του λογαριασμού σε κάποιο απο αυτά τα προγράμματα, ορίζετε για "Incoming Mail Server" (ή όπως αλλιώς τυχόν τον αναφέρει το πρόγραμμα που χρησιμοποιείτε) τον mail.ntua.gr και "Outgoing Mail Server" (ή όπως αλλιώς τυχόν τον αναφέρει το πρόγραμμα που χρησιμοποιείτε) τον smtp.ntua.gr ενεργοποιώντας της επιλογές για πιστοποίηση με username και password και ασφαλή σύνδεση (TLS ή SSL) και αντιστοίχως επιλέγετε το πρωτόκολλο που προτιμάτε, POP3 ή IMAP. Το ΚΕΔ προτείνει τη χρήση του πρωτοκόλλου IMAP καθώς αυτό προσφέρει μεγαλύτερες δυνατότητες σε σχέση με το POP3. Αν το πρόγραμμα σας ζητήσει την πλήρη email διεύθυνσή σας δίνετε το username@mail.ntua.gr, αντικαθιστώντας με το δικό σας username.
Επιπλέον προσφέρεται η δυνατότητα πρόσβασης μέσω Web στη διεύθυνση:
- https://webmail.ntua.gr/ : secure HTTP σύνδεση για αυξημένο επίπεδο ασφαλείας, χρήσιμη για περιπτώσεις πρόσβασης από δημόσια ή μη επαρκώς ελεγχόμενα δίκτυα.
Η πρόσβαση μέσω Web σίγουρα δεν προσφέρει τις δυνατότητες των κλασσικών προγραμμάτων για email, αλλά είναι επαρκής για όσους δεν έχουν ιδιαίτερες απαιτήσεις και προτιμούν μια απλή λύση. Επίσης είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να έχει κανείς πρόσβαση στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο του εύκολα, γρήγορα και κυρίως με ασφάλεια από κάθε σημείο του δικτύου, ιδίως όταν βρίσκεται μακριά από το Πολυτεχνείο.
Για περισσότερες πληροφορίες ή για προβλήματα που αφορούν τη σύνδεσή σας στο δίκτυο μπορείτε να επικοινωνήσετε με την Υπηρεσία Υποστήριξης Χρηστών (Help-Desk) του ΚΕΔ.