Υπηρεσία Tεχνικής Yποστήριξης (Help-Desk)
Η υπηρεσία Help-Desk υποστηρίζει όλους τους χρήστες της Πολυτεχνειακής κοινότητας σε αιτήματα ή προβλήματα που αφορούν:
- νέα σύνδεση στο δίκτυο τηλεματικής (Internet, τηλέφωνο),
- ακύρωση, βλάβη, ή μεταφορά σύνδεσης
- εγκατάσταση νέου δικτυακού εξοπλισμού
- βλάβες στα παθητικά στοιχεία δικτύου (πρίζες, καλώδια, patch panels, κ.τ.λ.) ή στον ενεργό δικτυακό εξοπλισμό ( routers, switches, τηλεφωνικά κέντρα, κ.τ.λ.)
- προβλήματα που αφορούν τις συνδέσεις WAN (internet)
- αίτηματα για παροχή υπηρεσίας σε διαχειριστές σχολών (dns, v-dns, v-mail, certificates, web hosting, smtp)
- οδηγίες χρήσης κι επίλυση προβλημάτων σε υπηρεσίες χρηστών (voice-mail, e-mail, mycourses, login.ntua.gr κτλ.)
Κέντρο Δικτύων
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο
Ηρώων Πολυτεχνείου 9
Ζωγράφου 157 80
Γραμματεία: 210-772 1865
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο
Ηρώων Πολυτεχνείου 9
Ζωγράφου 157 80
Γραμματεία: 210-772 1865